A Zodiákus Jelének Kompenzációja
Alkalmazhatóság C Hírességek

Tudja Meg A Kompatibilitást Zodiac Sign Segítségével

A Fox News közvetített személyiségei – ne nevezd be a bejelentőt | Washington Post Guild: a fizetések nem igazságosak | Donald Trump Jr. szerepelni fog a „The View” című műsorban

Hírlevelek

A csütörtöki Poynter-jelentésed

A Fox News műsorvezetője Tucker Carlson, Laura Ingraham és Sean Hannity. (AP fotó)

Szép csütörtök reggelt. Alig várom a „The View” mai epizódját. Olvassa el lent, hogy megtudja, miért. Addig is egy meglepő utasítás a Fox Newstól.

A CNN-s Brian Stelter és Oliver Darcy megvolt a nagy médiakanál Szerdán arról számoltak be, hogy a Fox News vezetői felszólították a televíziós tehetségeket, hogy ne fedjék fel a bejelentő kilétét, aki elindította a Donald Trump elnök elleni vádemelési vizsgálatot.

A CNN médiariporterei azt írták: 'Lehetséges, hogy a Fox helyzete megváltozhat, ha fejlemény történik a történetben, vagy ha Trump maga nevez meg egy személyt, akiről úgy véli, hogy a bejelentő.'

A Fox News itt nem megy szembe. Más hírszervezetek – köztük a The New York Times, a Washington Post, a USA Today, az Associated Press és a nagyobb hálózatok – egyelőre nem nevezik meg a bejelentőt. Stelter és Darcy azt írta: 'A CNN útmutatást küldött a személyzetnek, hogy ne ismételjenek meg olyan jelentéseket, amelyek a visszaélést bejelentő nevét és személyazonosságát állítják.'

Akkor miért olyan nagy dolog, hogy a Fox News csatlakozik a tömeghez? Először is azért, mert voltak utalások arra, hogy valaki a Fox Newsnál végül meg akarta nevezni a bejelentőt. Ezen a héten a Fox News főműsorvezetője, Sean Hannity azt állította, hogy ismeri a nevet, de nem akarta kimondani az éterben. Stelter és Darcy szerint a Fox News direktívája minden közvetített tehetségnek szól, beleértve az olyan főműsoridős műsorvezetőket, mint Hannity.

Van egy másik ok, amiért a Fox News irányelv hírértékű: Trump szövetségesei azt akarják, hogy a bejelentő neve nyilvánosságra kerüljön, és sokan, akik a Fox Newsnál dolgoznak, pontosan Trump szövetségeseinek nevezhetők. Emellett Trump politikai támogatói, mint például Rand Paul kentuckyi szenátor, felszólítják a médiát, hogy hárítsák el a bejelentőt.

De megvan az oka annak, hogy a médiák nem fújják a bejelentőt, és ezt jól megmagyarázta valaki, aki véletlenül a Fox Newsnál dolgozik: Howard Kurtz médiakritikus.

Megjelenik a Fox News-on kedden Kurtz azt mondta: „Nagyon dermesztő üzenetet küldene a jövőbeli visszaélést bejelentőknek, beleértve a demokratikus kormányzatokat is, beleértve azokat az embereket is, akiknek információjuk van a botrányokról, ha azt gondolnák, hogy politikai pinatává válhatnak, ha valaki csak úgy kiszivárogtatja a nevet egy riporternek. ”

A Fox News Brit Hume egy sokak által megosztott kérdéssel hátrált: „Nem kötelességünk nagy vonalakban félelem és szívesség nélkül nyomtatni a híreket? Aligha kétséges, hogy ez egy hírértékű esemény. Valóban foglalkoznunk kell azokkal a belső kormányzati ügyekkel, amelyek nem vonatkoznak ránk? Nem kellene közzétenni a hírt?”

Kurtz azt mondta: „Mindenféle ember van, akiket nem nevezünk meg, bár megtehetnénk, és van rá törvényes hatalmunk. Mindenekelőtt bizalmas forrásainkat védjük. Nem nevezünk meg olyan személyeket, akik titkos minőségben titkosszolgálati ügynökök, nem nevezünk meg nemi erőszakkal vádolókat, ezért úgy gondolom, hogy egyensúlyba kell hozni a híreket ezzel.”


(AP Photo/Pablo Martinez Monsivais)

A Washington Post Newspaper Guild tanulmányt adott ki a cég fizetéséről, és a számok némileg aggasztóak. A lényeg: a fehér férfiak többet keresnek, mint bárki más.

A Post azonban azt állítja, hogy a tanulmány „súlyos hibás”, és nem veszi pontosan figyelembe az olyan tényezőket, mint a pozíció, a tapasztalat és a munkateljesítmény.

Tanulmányában a Guild elismeri, hogy történt némi előrelépés a fizetési különbségek megszüntetése terén, mióta Jeff Bezos 2013-ban átvette a tulajdonosi tisztséget. Állítása szerint azonban még mindig vannak fizetésbeli különbségek a Postán belül. A híradóban a Céh azt találta, hogy a nők csoportjaként kevesebb fizetést kapnak, mint a férfiak; a színes bőrű alkalmazottak kevesebbet keresnek, mint a fehér férfiak; a legmagasabb medián fizetésű asztalok általában a legtöbb fehér és férfi; és a férfiak nagyobb százalékban kapnak érdemi béremelést, mint a nők, annak ellenére, hogy a híradóban kisebb arányt képviselnek.

A tanulmány arról számol be, hogy a 290 fizetett férfi hírszerkesztőségi alkalmazott esetében a medián fizetés 116 064 dollár. A 284 fizetett nő esetében 95 595 dollár. A Céh szerint ezeknek a csoportoknak koruk és tapasztalatuk különbségei vannak. A szerkesztőségben dolgozó férfiak medián életkora 41 év, míg a nőké 35 év.

A legmegdöbbentőbb bérszakadék a híradóban dolgozó, 40 év alatti alkalmazottak között van. Ebben a csoportban a férfiak 14%-kal keresnek többet, mint a nők (95 890 dollár a 84 030 dollárhoz képest).

Kattints ide a teljes céh-jelentéshez.

A Guild közleményében azt mondta: „Tudjuk, hogy ezek bonyolult megoldandó problémák. De sürgősen foglalkozni kell velük, és jelentős befektetéssel a The Washington Posttól és más, ehhez hasonló hírszervezetektől. A vezetőség mellett szeretnénk dolgozni azon, hogy cégünket tisztességesebb hellyé tegyük, sokszínűbbé tegyük a személyzetet és a vezetést, hogy jobban befektessünk és megtartsuk a tehetségeket – mindent megteszünk annak érdekében, hogy a The Post iparágvezető legyen az újságírás és a munkahelyek terén. saját tőke.'

A Poynternek adott nyilatkozatában a Post szóvivője azt mondta: „A Post elkötelezett amellett, hogy tisztességesen fizesse meg alkalmazottait az általuk végzett munkáért, és úgy gondoljuk, hogy ezt tesszük, figyelembe véve az olyan releváns tényezőket, mint a pozíció, a több éves tapasztalat és a teljesítmény. Sajnálatos, hogy a Céh jelentést tett közzé a fizetésről, amely úgy tűnik, nem veszi pontosan figyelembe ezeket és más releváns tényezőket, amelyeknek semmi közük a fajhoz vagy a nemhez. Valójában a Guild elismeri, hogy tanulmányának „legfelsőbb számai, mint például a nemek, fajok és etnikai hovatartozás szerinti mediánbérek, nem képesek megragadni a The Post fizetésének teljes történetét”. Úgy gondoljuk, hogy a jelentés súlyosan hibás. Kiábrándító, hogy a Guild úgy döntött, hogy kiadja – a The Post azt mondta a Guildnek a megjelenés előtt, hogy sok kérdésünk van a módszertanukat illetően.”


(AP Photo/Bebeto Matthews, fájl)

Jó hír volt, rossz hír volt a The New York Times számára harmadik negyedéves jelentés szerdán jelentették be.

A jó hír: a The Times 273 000 új online előfizetővel bővült, így a szám több mint 4 millióra emelkedett. A Times nyomtatott és digitális előfizetései most minden idők legmagasabb száma, 4,9 millió.

A rossz hír: Nem csak a nyomtatott reklámok csökkennek, ami nem meglepetés, hanem a digitális reklám is, ami meglepetés. Összességében a reklámozás 6,7%-kal, a digitális hirdetésekből származó bevétel pedig 5,4%-kal esett vissza.

Tehát tisztázzuk: a Times digitális előfizetőinek száma nőtt, de a digitális reklámozás csökkent? A Times vezérigazgatója, Mark Thompson nyilatkozatában azt mondta, hogy a csökkenés a „digitális hirdetési felület folyamatos turbulenciájának” volt köszönhető.

Thompson hozzátette: „Meglehetősen kihívásokkal teli negyedik negyedévre számítunk, nagyrészt a 2018-as év nagyon sikeres negyedik negyedévéhez képest.”

A harmadik negyedévben a Times cég 44 millió dolláros kiigazított nyereséget ért el 428,6 millió dolláros árbevétel mellett. A költségek azonban 5,4%-kal 401 millió dollárra nőttek. A The Times szerint ennek oka a szerkesztőség létszámának növelése, valamint az új tévéműsor, a „The Weekly” költségei.

Egy másik érdekes apróság: a Times felfedte, hogy 500 000 digitális előfizetője van az Egyesült Államokon kívülről. A Times Edmund Lee beszámolója hogy a nemzetközi előfizetők nagy része Kanadából, Nagy-Britanniából és Ausztráliából érkezik.

Beszéljen a csirke saláta készítéséről. Amikor Megyn Kelly reggeli műsora fellángolt az NBC-nél, a hálózatnak gyorsan ki kellett találnia valamit ezzel az időrésszel. Így a „Today” műsort egy harmadik órára bővítette, és jól sikerült.

Írás a Variety számára , Brian Steinberg rámutat: „Most a harmadik órás stáb megtette azt, amit a tévészakmában sokan nem tudnak. Mivel a legtöbb műsor továbbra is elveszíti nézőit a digitális alternatívák miatt, a „Today” harmadik órája némileg visszanyerte. A műsor nézettségének a hirdetők által leginkább kívánt része – a 25 és 54 év közöttiek – 3%-kal nőtt elődjéhez képest az első teljes adásban, miközben a teljes nézettsége 8%-kal nőtt.”

Sok elismerés illeti a műsorvezetőket, Sheinelle Jonest, Craig Melvint, Dylan Dreyert és Al Rokert. A harmadik óra ügyvezető producere, Jackie Levin azt mondta Steinbergnek, hogy miután Kelly távozása után elindította a műsort, „nem tudom, hogy félek-e már semmitől”.

Nem ér semmit

Ha már Brian Steinbergről beszélünk, a A Variety riportere mindenkit emlékeztetett hogy ma 14:18-kor. Eastern ünnepli az utolsó Fox News Channel egyéves évfordulóját csipog . Úgy tűnik, hogy a Twitteren való jelenlét hiánya semmilyen módon nem árt a Fox Newsnak. A hálózat továbbra is a televízió legnézettebb kábeles híradója.

Donald Trump Jr. és barátnője, Kimberly Guilfoyle. (AP Photo/Eric Gay)

Emlékeztető: Donald Trump Jr. a tervek szerint ma délelőtt 11 órakor jelenik meg a The View műsorban, az ABC show 5000. epizódjában. Tűzijátékra kell számítani, mert nehéz elképzelni, hogy Joy Beharnak és Whoopi Goldbergnek (és még Meghan McCainnek is) lehetősége lesz szembeszállni az elnök fiával, és elengedni azt. És azt sejtené, hogy Trump, Jr. tudja, hogy bemegy, és készen áll.

A „The View” társműsorvezetői harci hangulatban lehetnek a Behar és Tulsi Gabbard demokrata elnökjelölt-várományos szerdai műsor porhintés után. Először Gabbard az egész testülettel szembeszállt, amiért azzal vádolták, hogy – Gabbard szavaival élve – „hazám árulója, orosz jószág, trójai faló vagy hasznos idióta”.

Hamarosan azonban Gabbard és Behar összecsapott Gabbard azt mondja „Hadd kezdjem azzal, mennyire sértő azt mondani, hogy egy idegen ország tudatos vagy akaratlan eszköze vagyok, aki a hazám érdekei ellen dolgozom, egy olyan országért, amelyért hajlandó vagyok az életemet feláldozni. Tehát ha azt állítja, hogy nem szándékosan, akkor azt sugallja, hogy túl buta és túl naiv vagyok, és nincs elég intelligenciám ahhoz, hogy tudjam, mit csinálok. És ez rendkívül sértő számomra és minden színes bőrű nő számára.”

Szóval hangolódj

A volt főügyész, Jeff Sessions élőben jelenik meg a „Tucker Carlson Tonight” adásban este 8-kor. Keleti. Ez lesz Sessions első interjúja hivataláról való lemondása óta, és Carlson minden bizonnyal megkérdezi Sessionst az alabamai szenátusba való bejutásról.

Nemrég, A Játékosok Tribune Ez volt a népszerű sportok webhelye, amelyet a baseball-legenda, Derek Jeter indított el sportolók által írt leleplező történetekkel. (Alkalmanként szellemírók segítettek a prózában.)

A hírek szerint a The Players Tribune pénzügyi gondokkal küzd, és állítólag eladó. A Digiday Max Willens átfogó bontásban tartalmazza mi romlott el.

A New York Post-nak Keith J. Kelly számolt be múlt hónapban, hogy az oldal 80 millió dollárt égetett el öt évvel ezelőtti indulása óta.

Van visszajelzése vagy tippje? E-mail küldése Poynter vezető médiaírónak, Tom Jonesnak a címre email .

Szeretné megkapni ezt a tájékoztatót a postaládájában? Regisztrálj itt .

Kövess minket Twitter és tovább Facebook .